Sivut

torstai 31. lokakuuta 2013

Pitkä aika, ei meri


Heissan hei!
Long time, no see. Anteeksi kamalasti, mutta mulle iski minimasennus siitä, että en pääse editoimaan mun uutta videopostausta. Rahan puutteessa joudun käyttämään Elokuvatyökalua, joka aivan täydellisesti sekoittaa mun videoclipit ja kaikki. Antakaa toki vinkkejä ilmaisista, luotettavista muokkausohjelmista? :)
Tänään luen englannin kokeeseen ja heittäydyn hassuksi jos en muuta keksi.

Nyt sitten tämmöinen kysely teille:

Mistä haluaisitte videopostauksia?
Mistä haluaisitte lukea blogissa & nähdä kuvia?
Oletko käynyt katsomassa englanninkielisen blogini?
Kuinka usein haluatte lukea uusia juttuja?
Entä katsoa uusia videoita?

Vastailkaahan ja kertokaa mulle kaikkia kivoja juttuja :) Mä lähden tästä opiskelemaan.




5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Videopostauksii ois kiva saada vaikka tyyliin millane päivä sulla on ollu tai sitten Maata näkyvissä -festareista sitte joku kiva kertomus video? :) Ja laita itse ottamia kuvia mieluite blogiin, niit on paljo hauskempi kattoo. Oon tsekannu sun englannin kielisen blogin ja seurailen sitä. :) Jos jatkat blogin kirjottelua, niin kerran viikossa olis kiva lukea sun kuulumisia! :) Tässä mun mielipide. See you soon ;)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Juu, Maatiksista ajattelinkin kirjottaa jotain. :) Tarkotitko semmosta MyDay tyyppistä videoo? Juu ja tähän mennessä on kai ollu yks ei-itse otettu kuva :D Senkin vaihdoin pois kun löysin omista kuvista sopivamman :) Itekin miettiny tota edellistä blogia tehdessä ja oon samaa mieltä. Kiitti Janne palautteesta :D Maatiksilla nähään !

    VastaaPoista